Class/ main spec: Shaman/Elemental
Věk: 17
ItemLvL: 355
Link na armory: http://armory.twinstar.cz/character-she ... =Maharadge
FPS: 60 +/-
Jak dlouho hrajete World of Warcraft a vaše WoW historie?
World of Warcraft hraji 5 let, začínal jsem na TBC na serveru Anathema a tam jsem se držel až do konce wotlku 3.3.5a, po nějaké době jsem zjístil že už mě ten wotlk ani nebere protože to bylo pořád jedno a to samé dokola tak jsem si našel server Twinstar, tam jsem si naexpil shamana a hraji za něj až do teď.
Váš raid time?
Jsem student takže jsem tu většinou každý den od tich 15:00 až do večerních hodin.
Definujte svůj PvE skill:
Jsem PVE hráč jak tělem tak i duší, umím improvizovat, rád se učím nové taktiky a umím se podřídit raidu.
Vypište svůj progress na Twinstaru:
Na Anathemě jsem položil vše kromě Ruby Sanctum 25HC, tzn. ICC 12/12HC 10/25, RS 10,10hc a 25n, na Twinstáru zatím moc odprogressováno nemám, BWD 3/6HC (nefa jsem ještě nezabil), BOT 1/5HC, ToTfW normal clear...
Máte s Cataclysmem nějaké zkušenosti?
S Cataclysmem moc zkušeností nemám, jak jsem psal výše... hrál jsem dlouho dobu wotlk, Cataclysm hraji chvíli.
Screen vašeho UI a výpis + vysvětlení používaných addonů:
Addony používám DBM - strašně to pomáhá když boss cástí nějaký spell upozorní mě to že si mám dát bacha, Recount - mám jen pro posílení svého ega

http://i57.tinypic.com/t0p0f5.jpg
Zdroje informací o vaší class a WoW obecně:
Většinou to jsou videa na youtube, ale často se ptám zkušenějších hráčů
Vypište vaše všechny předcházející guildy a důvody odchodů:
Equivalent- neschopní členové až na pár členu... brali každého na potkání, Underrated - byl jsem tam jenom jako rank Friend, brali většinou hráče podle item levelu proto jsem se nedostal do guildy jako takové, byl jsem tam jen díky hráči Matteo který si mě vzal pod sebe
Jak jste se dozvěděli o <SFU> ?
Guilda Six Feet Under je známá po celém serveru, ale hlavně jsem se o ní začal zajímat jak jsem začal chodit LFG raidy pod vedením hráče Sarger.