Barcode - Paladin R3/Holy [-/-/NEPRIJATÝ]

Moderátoři: Joul, Warlord, Raid Leader, Class Leader

Barcode
Příspěvky: 3
Registrován: stř 30. bře 2016 15:42:20
Class:: Paladin

Barcode - Paladin R3/Holy [-/-/NEPRIJATÝ]

Příspěvekod Barcode » stř 30. bře 2016 16:02:21

Typ prihlasky: (profi)
Nick postavy:
Barcode
Class/main spec: Paladin R3/Holy
Věk: 18
Link na armory: http://armory.twinstar.cz/character-sheet.xml?r=Artemis&cn=Barcode
Link na twinheadu: https://cata-twinhead.twinstar.cz/?character=Barcode&realm=Artemis#bwd
Jak dlouho vlastníte tento char: 16 Dní +-

Váš raid time:
neděle - (od… do…) - primární raid
úterý - (od… do…) - primární raid (progres)
pondělí - (od… do…) - sekundární raid
čtvrtek - (od… do…) - sekundární raid

Na raid time takto nemohu odpovědět, jsem student střední školy takže mám spoustu času, ale nevyhovuje mi nějak extra čtvrtek (většinou v ten den dělám protokoly) jinak čas mám a progressovat mohu do rána (přes víkend, přes týden bych se rád vyspal takže max. do 01:00).

Vypište vaše všechny předcházející guildy a důvody odchodů:
Redemption of Phobos -> Remember Me, přechod na hordu do Norte del Valle, prodej postavy u hordy (po odchodu) a koupě postavy u aliance, aktuálně Underrated.

Důvody odchodů: V RoP začalo být neaktivní vedení takže se udělala guilda s názvem Remember Me z aktivního jádra, přešel jsem později z Remember Me k hordě, kde jsem byl asi půl roku (asi více) v Norte del Valle a po neustálem chození fastkillů mě omrzel tento způsob raidování a tak jsem se rozhodl prodat svého paladina (equipnutého bez achievů). Koupil jsem si achiev postavu, na které budu mít opět co dělat. Aktuálně jsem v Underrated, kde se mi nelíbí a proto hledám místo jinde.


Jaká je Vaše motivace vstupu do <SFU> ?
Progress FL a snad pohodový kolektiv.

Čím splňujete požadavky na Profi přihlášku?
Upřímně nevím, snad aspoň tím, že ovládám dobře svou class (snad).

Napište nám něco o Vás (info z real lifu):