Turdin/paladin/tank/re3 [TEST/NEPRIJAT]

Moderátoři: Joul, Warlord, Raid Leader, Class Leader

Turdin
Příspěvky: 9
Registrován: sob 09. lis 2013 20:08:40
Class:: Paladin

Turdin/paladin/tank/re3 [TEST/NEPRIJAT]

Příspěvekod Turdin » ned 10. lis 2013 0:12:05

< NICK > : Turdin
< CLASS PALADIN >
< Protect > 6080 - Talenty 5/55/11
< Retri > 5700+ - Talenty 11/55/5
< Holy > 5700+ - Talenty neaktivované (51/2/11)

<Věk> : 15 (1. 20. 1998) - Věk mám sice menší než jiní, ale rozum mám a používám ho.
<Armory> : http://armory.twinstar.cz/character-she ... &cn=Turdin
<FPS> : Celkově (všude) 30+
: Marrowgar (25man) 40+
<Jak dlouho hraju WoW?> Hraju ho asi 3/4 roku, hraju zatím jen WotLK, takže nějaké velké zkušenosti s WoWkem obecně celkem nemám, o to víc se můžu přiučit. Jsem sice nováček, ale to
neznamená to že se nemůžu vyrovnat těm co to hrají třeba 7 let.
<Raid Time> : PO-ČT - Mám vždy čas tak od odpoledne (po škole)
: PA-NE - Nejsem spolehliví na raidy, protože většinou jedu na výlet.
<Definice PVE skillu> : V jiné classne než paladin skill nemám.
: Retrinu jsem nedávno založil, takže rotaci se ještě učím ale jinak s ní točím cca 9k. Protože jsem si ji založil ještě před nedávnem tak ještě nemám eq (ve statech)
: Protecta mám trochu jiného než jiní paladini a to že nejedu na armor (mám 30k armoru bez buffů), ale jedu na všechny staty, jako parry,dodge. Aggro držím dobře.
: Holy mám zatím schovanou, protože jí nikdo nechtěl (na raidech), mám full eq na holy, jen ne ring (ten mám z repky na retri), a mám v ní Haste, crit, sp jak má pala mít
< Progress > : Protože hraju chvíli tak jsem toho moc neodprogressoval.
: ICC25 - Full Clear - Akorát LK jsem mockrát nebyl tak to nemám tak moc naskillené
- HC - Marrowgar, Gun, DB, Fester, Rot, Queena
: ICC10 - Full Clear - Akorát LK to samé jako na 25man.
- HC - 1Quarter, Fester, Rot, Queena
: TOC25 - Full Clear
- HC - 4/5 - K anubovi s worldem či guildou jsem se nikdy nedostal.
: TOC10 - Full Clear
- HC - Insanity