RACING - Mage [NEPRIJATY]

Moderátoři: Joul, Warlord, Class Leader, Raid Leader

Racing
Class:: Mage

RACING - Mage [NEPRIJATY]

Příspěvekod Racing » ned 12. led 2014 21:27:06

Nick: Racing
Class / main spec: Mage / FFB
Věk: 17 let
GearScore: 6389
Link na armory: http://armory.twinstar.cz/character-sheet.xml?r=Hyperion&cn=Racing
FPS: V raidu 10-30

Jak dlouho hrajete World of Warcraft a vaše WoW historie? WoW hraju už 4 roky a začínal jsem tady na Twinstaru. Vše jsem si tu poctivě odproggresoval od RHC až po ICC.

Váš raid time? Jsem student takže mám spoustu volného času :D. Dokážu se přizpůsobit a nevadí mi proggresovat do večerních hodin.

Definujte svůj PvE skill: PvE skill není o tom kolik hráč dokáže vytočit na bossovi, ale je to o tom jak dokáže reagovat na dané situace, jestli dokáže dmgovat za pohybu, dokáže někam popoběhnout aby udělali něco pro raid. Prostě udělá něco jiného než, že by tuneloval bosse. Ale hlavní věc je, aby lidi používali mozek (což si myslím, že spoustu lidí na Twinstaru dělá problém :D ). Já si myslím, že toto splňuji a dokážu se pro někoho obětovat.

Vypište svůj progress na Twinstaru: Jak jsem psal na Twinu hraji 4 roky takže mám odproggresované vše od RHC až po ICC 25 ( Kromě LK HC - mám to odprogresované ale ne zabité - 11% °,,,° :D ). Jinde jsem zatím nehrál.

Screen vašeho UI a výpis + vysvětlení používaných addonů:
http://tinypic.com/r/10h60ee/5

Spoiler:
X-Perl - úprava svého profilu
Omen - sledování aggra
Mage Fever - sledování dotek a proců
Grid - sledování raidu
Razer Naga ( Bartender ) - používám myš Razer Nagu a s tou se Bartender nesnese ( nejdou nastavit bindy atd...)
Recount - sledování DMG
Sexy map - vylepšení minimapy
Mage Nuggets - sledování aktuálních statů
Quartz - vylepšení cast baru
Power auras - sledování dotek a proců
MSBT - úprava combat textu
DBM - sledováni ability bosse
Bison - buffy+debuffy

Zdroje informací o vaší class a WoW obecně: Google, ale spíš ostatní hráči přímo ve WoW