Eoghor Warrior (*Fury*/prot/arms) [NEPRIJATY]

Moderátoři: Joul, Warlord, Raid Leader, Class Leader

Eoghor
Příspěvky: 7
Registrován: ned 13. říj 2013 11:44:37
Class:: Warrior

Eoghor Warrior (*Fury*/prot/arms) [NEPRIJATY]

Příspěvekod Eoghor » pon 14. říj 2013 5:39:42

+Nick: Eoghor
+Class/Main Spec: (MAIN FURY//OFF PROT/ArmsPvP)
+Link na Armory: http://armory.twinstar.cz/character-she ... &cn=Eoghor
+Věk: 20 let (Studuji):p
+GearScore: Fury Spec-5987 GS
Prot Spec-5750 GS
Arms/PvP-2/5 WF+doplnky
+FPS cca:(30+) Zatím jsem nenarazil na problém v žádné oblasti či instanci.

(Připojení mám 100.0 Mb/s):D

+Jak dlouho hrajete WoW a vaše WoW historie ?

Takže, kde začít...World of warcraft sem zacal hrát asi 5 roku zpátky na Offi.
Po půl roce jsem přešel na TBC server (Mystiq.org.)Kde sem pokořil Velikány jako +ILLIDAN+.
Potéjsem se rozhodl že přejdu na Wotkl data. který mě lákal poznáním něčeho nového.
Mezitím sem prostřídal nějaké ty Instanty(planyx,Posterus...) a po čase sem se
usadil na Serveru...(Anthoria)kde jsem strávil nějaký ten čas.Dal sem si tam vše co
bylo možné.Po čase se AA zničila sama(dle mě) a nabídku Twinstaru (Přestup) jsem bral Útokem.
Na Twinu hraju do ted.Toto je asi stručný výtažek z mojí Historie.

+Raid time:

Můj Raid time je vpořádku,sem schopný docházet na raidy kdykoli.
Když budu vědět den dopředu tak se podle toho zařídím.Občas některé
pátky a Soboty vynechávám skrze Večírky na odreagování ale Progress!!
Partičku nenechám na holičkách.:)

+Čas mi vyhovuje: PO-od 18:00-23:00 24:00(př:Progress).
Út.od 18:00-23:00 24:00(př:Progress).
St-od 18:00-23:00 24:00(př:Progress).
Čt-od 18:30-23:00 (odp. trénink)
-od 18:00-23:00 24:00(př:Progress).

+Definice Mého Skillu?

Jak se říká - Samochvála Smrdí:) , takže si nejsem jist jak se ohodnotit.
To mohou posoudit jiní/jiné.Co se týče raidu, tak se snažím být aktivním ve
všech směrech, neztrácet čas zbytečnostmi a tlacháním (někdy třeba):D.